Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Asystent / Asystentka ds. HR i Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów
- Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń
- Udział w organizacji eventów firmowych i integracji
- Obsługa systemów firmowych
- Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie serwisowym (około 3 klientów dziennie) w zakresie odbioru i wydania naprawionych urządzeń
Wymagania
- Preferowane doświadczenie w pracy administracyjnej
- Znajomość pakietu MS Office
- Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności są mile widziane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Dobre umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy zespołowej
- Odpowiedzialność i precyzja w działaniu
Oferujemy
- Praca w nowoczesnym centrum serwisowym blisko Warszawy
- Możliwości rozwoju kariery w ramach firmy
- Stała umowa o pracę z pakietem socjalnym (opieka medyczna, karta Multisport, dodatki wypoczynkowe, karta Lunchpass)
- Atrakcje dla pracowników, takie jak drużyny sportowe oraz różnorodne wydarzenia
- Przyjazne środowisko pracy z pomocnym zespołem
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."