Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw
- Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami
- Aktualizacja danych w systemie
- Doradztwo w doborze idealnego produktu
Wymagania
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego (C2/rodzimy)
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2)
- Znajomość Salesforce i pakietu Microsoft Office
- Zainteresowania branżą modową i podstawowej wiedzy o aktualnych trendach
Oferujemy
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
- Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
- Dopłaty do okularów, wakacji
- Program poleceń pracowniczych
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."