Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Pracownik ds. organizacji wydarzeń
Opis stanowiska
Do podstawowych obowiązków należy obsługa administracyjno-organizacyjna wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności:
- koordynacja i organizacja imprez realizowanych w siedzibie Uczelni, poza Uczelnią oraz online,
- przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. wydarzeń (m.in. zleceń i zamówień do podwykonawców, umów cywilnoprawnych, regulaminów, porozumień o współpracy),
- współredagowanie materiałów koncertowych (np. afisze, programy koncertowe, ulotki),
- koordynacja kalendarzy sal koncertowych,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. uczelniami wyższymi, placówkami oświatowymi, instytucjami i ośrodkami kultury),
- współpraca z jednostkami merytorycznymi oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni,
- współpraca z podwykonawcami (m.in. grafikami, drukarniami, firmami gastronomicznymi, firmami transportowymi, hotelami).
Wymagania
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane wykształcenie muzyczne,
- mile widzialne doświadczenie w pracy organizacyjnej lub przy realizacji eventów,
- znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym,
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy.
Oferujemy
Oferujemy stabilną pracę w zgranym, energicznym zespole, dającą możliwość rozwoju różnych kompetencji i umiejętności związanych z planowaniem, organizacją i promocją działań kulturalnych.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."