KDK Events
Office Manager
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem biura agencji
- Wsparcie działu księgowości agencji, w tym ewidencja faktur i przygotowywanie umów
- Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą
- Współpraca z działem logistyki agencji
- Wsparcie Zarządu w bieżącej działalności
- Utrzymywanie stałej łączności z pozostałymi pracownikami
- Prowadzenie stosownej dokumentacji
Wymagania
Wymagania
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office
- Podstawowa znajomości zasad rachunkowości
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność
- Dyspozycyjność
- Punktualność
- Profesjonalizm
Oferujemy
Oferujemy
- Możliwość zdobywania doświadczenia w branży eventowej
- Fajną atmosferę i młody, kreatywny team
- Wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia i wyników
- Pracę w centrum Warszawy
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."