Nazwa pracodawcy:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Data dodania:
2025-01-21

Nr referencyjny:
9457927pra

Miejsce pracy:
Polska, Kielce
województwo: świętokrzyskie

Kontakt:

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Inspektor wojewódzki

Opis stanowiska

Warunki pracy

praca w siedzibie Urzędu, II piętro, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne z: klientami indywidualnymi, ZUS, Archiwum Państwowym, wysiłek fizyczny, praca w szczególnie trudnych warunkach
środowiskowych (kontakt z kurzem i pyłem).



Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.

Zakres zadań

  • przyjmuje dokumentację archiwalną przekazaną z poszczególnych komórek
  • udostępnia przechowywane materiały archiwalne pracownikom Urzędu
  • sporządza zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu byłym pracownikom jednostek, których akta przechowywane są w archiwum zakładowym
  • dokonuje brakowania dokumentacji niearchiwalnej po okresie jej przechowywania

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku merytorycznym w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs kancelaryjno- archiwalny I stopnia

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."