VECTRA S.A.
Specjalista ds. Zarządzania Płynnością Finansową
Opis stanowiska
- Weryfikacja dokumentów finansowych pod kątem formalnym i rachunkowym,
- Analiza poprawności sald kont rozrachunkowych oraz bankowych,
- Monitorowanie terminowości płatności związanych z zakupami,
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z bankami współpracującymi z Grupą,
- Przygotowywanie dokumentacji dla instytucji finansowych,
- Opracowywanie i analiza raportów na potrzeby wewnętrzne organizacji,
- Zarządzanie powierzonym mieniem gotówkowym.
Wymagania
- Wykształcenie w zakresie finansów, księgowości,
- Doświadczenie w obszarze finansów – mile widziane,
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy oraz analitycznego myślenia,
- Dobra znajomość MS Excel i pozostałych programów z pakietu MS Office.
Oferujemy
- Przyjazną atmosferę w młodym i zgranym zespole,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku telekomunikacyjnym,
- Szansę na rozwój i awans w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- Karta Multisport,
- Ubezpieczenie na życie,
- Program poleceń pracowniczych,
- Zniżki na produkty Vectry i jej partnerów (np. LG, Philips),
- Dostęp do platformy szkoleniowej Seduo,
- Współpraca z WSB Merito – zniżki na studia i studia podyplomowe,
- Nowoczesne, ergonomiczne miejsce pracy.
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami!
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."