Nazwa pracodawcy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Data dodania:
2025-01-28

Nr referencyjny:
9471913pra

Miejsce pracy:
Polska, Wrocław
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Starszy specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:





  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,

  • stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:





  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,  niszczarka dokumentów, faks,

  • oświetlenie naturalne i sztuczne,

  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,

  • opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci     

  • budynek wyposażony w windy,

  • wyjazdy służbowe krajowe,

  • obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).



 

Zakres zadań

  • przygotowuje i prowadzi postępowanie o zamówienie publiczne, w tym przygotowuje i publikuje specyfikacje istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia, zmiany i wyjaśnienia oraz inne niezbędne informacje wynikające z obowiązujących procedur
  • uczestniczy w pracach komisji przetargowej, sporządza protokół postępowania o zamówienie publiczne
  • uzgadnia przy współpracy z wydziałami merytorycznymi treść umów pod względem zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych
  • opracowuje treść rozstrzygnięć odwołań i bierze udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądem w związku z prowadzonymi postępowaniami
  • prowadzi rejestr umów i statystykę zamówień publicznych, sporządza plan zamówień i sprawozdanie z udzielonych zamówień publicznych
  • przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwizacji

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa Prawo zamówień publicznych
  • Wiedza merytoryczna: obsługa pakietu MS-Office (Word, Excel)
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o finansach publicznych, ustawa - kodeks cywilny
  • Wiedza merytoryczna: znajomość Międzynarodowych Warunków Kontraktowych Federacji Inżynierów – Konsultantów (FIDIC)

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."