Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami,
- Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia,
- Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji,
- Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA,
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów obsługi oraz technicznych,
- Proaktywne szukanie rozwiązań.
Wymagania
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (licencjat lub wyższy),
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane B2B,
- Doskonała znajomość języka angielskiego (minimum B2),
- Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania priorytetami,
- Doświadczenie w pracy z systemami SAP/ Salesforce.
Oferujemy
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę MultiSport, Medicover i ubezpieczenie na życie,
- Możliwości rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym środowisku.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."