Nazwa pracodawcy:
Klient portalu Praca.pl

Data dodania:
2025-01-29

Nr referencyjny:
9468817pra

Miejsce pracy:
Polska, Wrocław
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska Opis stanowiska

  • Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami,

  • Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia,

  • Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji,

  • Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA,

  • Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów obsługi oraz technicznych,

  • Proaktywne szukanie rozwiązań.


Wymagania Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (licencjat lub wyższy),

  • Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane B2B,

  • Doskonała znajomość języka angielskiego (minimum B2),

  • Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania priorytetami,

  • Doświadczenie w pracy z systemami SAP/ Salesforce.


Oferujemy Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,

  • Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę MultiSport, Medicover i ubezpieczenie na życie,

  • Możliwości rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym środowisku.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."