Desigual
Store Manager
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Otwieranie i zamykanie sklepu oraz zapewnianie jego sprawnego działania każdego dnia.
- Zarządzanie zespołem sklepu: będziesz osobą odpowiedzialną za utrzymanie motywacji zespołu i szkolenie ich w zakresie naszych nowości produktowych, aby mogli wyjaśnić je naszym klientom.
- Zapewnienie obsługi klienta i reagowanie na jego potrzeby.
Wymagania
Wymagania
- Musisz mieć co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomości KPI sprzedażowych / handlowych.
- Powinieneś być osobą komunikatywną i być w stanie przekazać pasję stojącą za naszym produktem naszym klientom oraz być graczem zespołowym.
- Musisz swobodnie posługiwać się językiem angielskim lub hiszpańskim, aby obsługiwać naszych klientów na całym świecie.
Oferujemy
Oferujemy
- Szkolenie w zakresie mody, stylizacji i strategii sprzedaży: zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby nawiązać kontakt z naszymi klientami i doradzać im.
- Możliwości rozwoju w Desigual i współpracę przy projektach przekrojowych.
Troskliwy punkt sprzedaży: Dbamy o naszych współpracowników i wkładamy miłość. Różnorodność, równość i uznanie są ważną częścią naszej filozofii korporacyjnej.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."