Nazwa pracodawcy:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Data dodania:
2025-01-29

Nr referencyjny:
9474211pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Starszy inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:





  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,

  • praca w siedzibie urzędu, 

  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,

  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:





  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,

  • praca w niewielkich pokojach biurowych,

  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • organizuje pracę sekretariatu Wydziału poprzez m.in. prowadzenie ewidencji czasu pracy, t. j. wydziałowej listy obecności, elektronicznej ewidencji czasu pracy (nieobecności, delegacje, wyjścia służbowe, etc.) oraz sporządzania dokumentów dot. organizacji wewnętrznej Wydziału – w celu sprawnej realizacji zadań Wydziału m.in. w zakresie spraw organizacyjnych i kadrowych,
  • koordynuje obsługę kancelaryjną z zakresu postępowań sądowych z udziałem reprezentujących Wojewodę Lubelskiego radców prawnych, poprzez prowadzenie i bieżącą aktualizację rejestru skarg do WSA, repozytorium spraw sądowych, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania obsługi prawnej Wojewody Lubelskiego,
  • obsługuje dokumentację dot. kontroli zewnętrznych realizowanych w Urzędzie (prowadzenie książki kontroli, przekazywanie dokumentacji pokontrolnej), pośredniczy w kontaktach z kadrą kierowniczą Urzędu, organizuje realizację zadań wymagających współdziałania z podmiotami zewnętrznymi w LUW - w celu zapewnienia sprawnego przebiegu kontroli zewnętrznej oraz przepływu informacji,
  • opracowuje (samodzielnie oraz przy współpracy z innymi pracownikami) zbiorcze analizy i sprawozdania, np. kwartalne do NIK, w celu realizacji zadań wynikających z regulaminu Urzędu oraz innych dokumentów i wytycznych.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, Kodeks pracy - działy IV – VII oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze sekretariatu lub/ i w obsłudze klienta lub/ i w obszarze zarządzania dokumentacją
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • Komunikatywność
  • Asertywność
  • Sumienność
  • Dokładność
  • Umiejętność nawiązania kontaktu z klientami
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."