TELUS Digital
Doradca Klienta z językiem niemieckim
Opis stanowiska
Jako doradca klienta będziesz pomagać klientom odpowiadać na zapytania związane z korzystaniem z karty lojalnościowej.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Praca zdalna lub w biurze
- Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Prywatna opieka medyczna
- Multisport
- Dofinansowanie do okularów
- Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
Wymagania
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów na kartę lojalnościową oraz ich wykorzystywania
- Wprowadzanie danych klienta do systemu
- Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród
Oferujemy
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
- Dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
- Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym PN-SO 8:00-20:00 (dwie zmiany: 8:00-16:15, 11:45-20:00)
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."