Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Starszy inspektor
Opis stanowiska
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- opracowuje dokumentację dotyczącą spraw kadrowych oraz prowadzi i ewidencjonuje sprawy związane z dokumentacją osobową pracowników i funkcjonariuszy Wydziału
- nadzoruje i rozlicza czas pracy funkcjonariuszy i pracowników w Systemie Wspomagania Kierowania
- planuje, organizuje i prowadzi działalność w zakresie przedsięwzięć w ramach lokalnego doskonalenia zawodowego pracowników i funkcjonariuszy Wydziału
- koordynuje przestrzeganie terminów wykonywania badań profilaktycznych oraz poświadczeń bezpieczeństwa funkcjonariuszy i pracowników Wydziału
- prowadzi ewidencję upoważnień do przetwarzania danych osobowych w zakresie bezpieczeństwa zbiorów
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu spraw kadrowych pracowników i funkcjonariuszy
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- komunikatywność, systematyczność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia, dbałość o szczegóły, umiejętność współpracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."