Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Data dodania:
2025-02-04

Nr referencyjny:
9490753pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zakres zadań

  • prowadzi ewidencję w zakresie gospodarki materiałowej oraz opracowuje dowody obrotów materiałowych i finansowych w zakresie obrotu częściami zamiennymi, materiałami pędnymi i smarami oraz sprzętu
  • obsługuje i przetwarza dane w systemie teleinformatycznym
  • prowadzi i uaktualnia rejestr dowodów i kart materiałowych ilościowo - wartościowych, książki ewidencji sprzętu- materiału w użytkowaniu
  • opracowuje sprawozdania oraz zestawienia analityczno - statystyczne

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji / pracy biurowej
  • podstawowa znajomość zasad rachunkowości, podstawowa znajomość zagadnień dotyczących działalności i funkcjonowania Straży Granicznej
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."