Novotel & ibis Poznań Centrum
Specjalista ds. Satysfakcji Gości
Opis stanowiska
Będziesz ambasadorem pobytu gości w hotelu, towarzysząc im w aktywny i bezpośredni sposób, w celu stworzenia i zagwarantowania wyjątkowej jakości usług będących dla gości źródłem satysfakcji.
Twoją misją będzie nawiązanie trwałych relacji, animowanie gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Będziesz również odpowiedzialny za zarządzanie e-reputacją hotelu poprzez udzielanie odpowiedzi na recenzje i ankiety zgodnie z wytycznymi marki. Wspólnie z pozostałymi członkami zespołu będziesz budował atmosferę zadowolenia, która ma bezpośrednie przełożenie na satysfakcję gości.
Wymagania
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
- Jesteś otwarty, lubisz kontakt z ludźmi, łatwo nawiązujesz i podtrzymujesz relacje
- Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i efektywnie z nich korzystasz
- Jesteś kreatywny/a dzięki czemu implementujesz niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
- Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Bardzo dobrze organizujesz własną pracę i we właściwy sposób ustalasz priorytety
- Chcesz się rozwijać
- Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
Oferujemy
- Zapewnimy Ci umowę o pracę
- Podzielimy się pasją do hotelarstwa
- Pomożemy rozwijać Twoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- Zatroszczymy się o Ciebie od samego początku i będziemy wspierać we wdrażaniu na stanowisko
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."