MAOBI Group
Account Manager
Opis stanowiska
- Kontakt z pracownikami tymczasowymi , zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików.
- Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz bieżący kontakt z pracownikami.
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1) – warunek konieczny.
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z pracownikami.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
- Wykształcenie w kierunku logistyka, zarządzanie, produkcja lub pokrewne.
- Znajomość jednej z branż: Transport / Logistyka.
- Znajomość narzędzi do zarządzania procesem rekrutacji.
- Doświadczenie w pracy w agencji rekrutacyjnej.
Oferujemy
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
- Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.
- Niekorporacyjną atmosferę pracy.
- Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną Medicover z pakietem stomatologicznym.
- Pełne wdrożenie i potrzebne wsparcie, zarówno na początku jak i w trakcie współpracy.
- Elastyczny czas pracy – rozpoczynamy pracę między 8 a 9, kończymy między 16 a 17.
- Organizacja transportu od Stacji Metra do biura.
- Spotkania integracyjne.
- Program rekomendacji pracowników.
- I wiele innych.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."