Nazwa pracodawcy:
Lumel S.A.

Data dodania:
2025-02-19

Nr referencyjny:
9526957pra

Miejsce pracy:
Polska, Zielona Góra
województwo: lubuskie

Kontakt:

Lumel S.A.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Opis stanowiska
Zadania:


  • Wprowadzanie i uzgadnianie zleceń produkcyjnych.

  • Komunikacja z klientami w sprawie statusu zamówień.

  • Realizowanie wysyłek i dokumentacji wysyłkowej.

  • Kontakty ze spedytorami, monitorowanie płatności.

  • Prowadzenie korespondencji i udział w spotkaniach biznesowych.


Wymagania
Wymagania:


  • Min. średnie wykształcenie, umiejętność obsługi MS Office, Gmail.

  • Dobra znajomość angielskiego.

  • Preferowane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i znajomość systemu SAP.


Oferujemy
Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.

  • Szkolenia, benefity (ubezpieczenia, opieka medyczna, świadczenia socjalne).

  • Możliwości rozwoju i nagrody motywacyjne.

  • Brak dress code’u, dostęp do infrastruktury sportowej i parking.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."