Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. sprzedaży i obsługi klienta
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych.
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi kontrahentami.
- Przygotowywanie ofert,
- Realizacja sprzedaży,
- Koordynowanie dostaw,
- Zarządzanie należnościami.
- Rozwijanie trwałych relacji z klientami.
- Aktywne wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych.
- Analiza i monitoring rynku.
Wymagania
Wymagania
- Zdolności interpersonalne do nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami.
- Umiejętności analityczne.
- Motywacja i orientacja na osiąganie celów.
- Prawo jazdy kat. B.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie,
- Umowa o pracę na pełen etat (poniedziałek-piątek w stałych godzinach).
- Bogaty pakiet socjalny: karty multisport, bony świąteczne, ośrodek wypoczynkowy nad jeziorem, imprezy integracyjne, wsparcie na wypoczynek dzieci oraz paczki mikołajowe.
- Możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."