Klient portalu Praca.pl
Regionalny Koordynator BHP
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Wdrażanie i promowanie polityki BHP oraz środowiskowej.
- Organizacja szkoleń dla pracowników.
- Monitorowanie warunków pracy i przestrzeganie zasad BHP.
- Wykonywanie audytów i rekomendowanie działań korygujących.
- Współpraca z kierownictwem i pracownikami w zarządzaniu bezpieczeństwem.
Wymagania
Wymagania
- Wyższe wykształcenie w dziedzinie BHP lub odpowiednie studia podyplomowe.
- Minimum 3 lata doświadczenia w dziedzinie BHP.
- Uprawnienia z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość przepisów technicznego bezpieczeństwa pracy.
- Mile widziana wiedza z prawa geologicznego i górniczego.
Oferujemy
Oferujemy
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, w tym opcję sportową.
- Fundusz pracowniczy i wsparcie finansowe do wypoczynku.
- Dostęp do różnorodnych szkoleń i plany rozwoju zawodowego.
- Dotacje na naukę języka angielskiego.
- Elastyczny czas pracy.
- Umowę o pracę.
- Możliwość awansu w strukturach firmy.
- Dostęp do nowoczesnych technologii i pracy w międzynarodowym środowisku.
- Auto Służbowe
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."