PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Pracownik ds. postępowań wyjaśniających
Opis stanowiska
- obsługa wniosków o wszczęcie postępowań wyjaśniających kierowanych do Komendanta Głównego SOK odnośnie możliwości naruszenia obowiązków pracowniczych,
- sprawowanie nadzoru nad postępowaniami wyjaśniającymi prowadzonymi przez podległe komórki,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających, w tym sporządzanie stosownej dokumentacji (np. protokołów, sprawozdań, itp.),
- sporządzanie okresowych raportów z zakresu przeprowadzonych postępowań wyjaśniających,
- wsparcie w sprawach z zakresu obsługi skarg i wniosków,
- prowadzenie kontroli instytucjonalnej w Straży Ochrony Kolei.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane: prawo pracy i polityka zatrudnienia, prawo, administracja (specjalność – administracja kadrowo-płacowa),
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- znajomość zagadnień związanych z prawem pracy, w tym problematyki: czasu pracy, urlopów pracowniczych, obowiązków pracowniczych,
- umiejętność stosowania przepisów prawa pracy w praktyce,
- umiejętność szybkiego i precyzyjnego formułowania myśli ustnie i pisemnie (w tym umiejętność sporządzania tekstów takich jak: projekty pism, sprawozdania, protokoły),
- dyspozycyjność ze względu na możliwość częstych wyjazdów służbowych,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."