Nazwa pracodawcy:
Podkarpackie Centrum Innowacji, Sp. z o.o

Data dodania:
2025-02-20

Nr referencyjny:
9528868pra

Miejsce pracy:
Polska, Rzeszów
województwo: podkarpackie

Kontakt:

Podkarpackie Centrum Innowacji, Sp. z o.o

Specjalista ds. rozliczania projektów

Opis stanowiska
OPIS STANOWISKA


  • Opisywanie dokumentów księgowych w zakresie niezbędnym do ujęcia we wnioskach o płatności i rozliczeń, zgodnie z wymaganiami umowy dofinansowania, wymaganiami wytycznych kwalifikowalności wydatków i innych wytycznych strony umowy;

  • Prowadzenie zestawień tabelarycznych wydatków w ramach projektu, w tym dotyczących wynagrodzeń oraz raportowanie o stanie rozliczania projektu;

  • Obsługa systemu teleinformatycznego (CST2021) dedykowanego do rozliczania i raportowania stanu projektu;

  • Przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej (przygotowanie zestawień wydatków i załączników) oraz wprowadzanie tych dokumentów do systemu;

  • Udzielanie wyjaśnień i przygotowanie uzupełnień do złożonych wniosków o płatność;

  • Prowadzenie korespondencji dotyczącej projektu i archiwizacja dokumentacji projektu zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce i wymaganiami wynikającymi z zapisów umowy dofinansowania;

  • Współpraca w planowaniu i przygotowaniu zmian w zakresie rzeczowym projektu, harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz w umowie dofinansowania;

  • Przygotowanie opinii na temat zgodności planowanych i poniesionych wydatków z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków;

  • Monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu;

  • Przygotowywanie harmonogramów realizacji projektu i harmonogramów płatności;

  • Identyfikowanie i sygnalizowanie wystąpienia zagrożeń realizacji projektu zgodnie z umową dofinansowania oraz osiągnięcia wskaźników wykonania projektu (wskaźników produktu i wskaźników rezultatu);

  • Stały kontakt z instytucją zarządzająca / stroną umowy w zakresie jaki jest niezbędny do wdrożenia projektu.


Wymagania
WYMAGANIA STANOWISKA


  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, europeistyka;

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w projektach współfinansowanych w ramach środków Unii Europejskiej;

  • Bardzo dobra znajomość platform informatycznych instytucji zarządzających i pośredniczących, dedykowanych do wymiany informacji i składania wniosków o płatność;

  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel;

  • Bardzo dobra znajomość wytycznych horyzontalnych dotyczących wdrażania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;

  • Dobra znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych;

  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego wyszukiwania informacji;

  • Terminowość i rzetelność oraz dokładność w wykonywaniu zadań.


Oferujemy
OFERUJEMY


  • Umowę o pracę na pełny etat;

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji;

  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);

  • Reprezentowanie prestiżowej organizacji, zorientowanej na rozwój innowacyjności.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."