Podkarpackie Centrum Innowacji, Sp. z o.o
Specjalista ds. rozliczania projektów
Opis stanowiska
- Opisywanie dokumentów księgowych w zakresie niezbędnym do ujęcia we wnioskach o płatności i rozliczeń, zgodnie z wymaganiami umowy dofinansowania, wymaganiami wytycznych kwalifikowalności wydatków i innych wytycznych strony umowy;
- Prowadzenie zestawień tabelarycznych wydatków w ramach projektu, w tym dotyczących wynagrodzeń oraz raportowanie o stanie rozliczania projektu;
- Obsługa systemu teleinformatycznego (CST2021) dedykowanego do rozliczania i raportowania stanu projektu;
- Przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej (przygotowanie zestawień wydatków i załączników) oraz wprowadzanie tych dokumentów do systemu;
- Udzielanie wyjaśnień i przygotowanie uzupełnień do złożonych wniosków o płatność;
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej projektu i archiwizacja dokumentacji projektu zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce i wymaganiami wynikającymi z zapisów umowy dofinansowania;
- Współpraca w planowaniu i przygotowaniu zmian w zakresie rzeczowym projektu, harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz w umowie dofinansowania;
- Przygotowanie opinii na temat zgodności planowanych i poniesionych wydatków z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków;
- Monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu;
- Przygotowywanie harmonogramów realizacji projektu i harmonogramów płatności;
- Identyfikowanie i sygnalizowanie wystąpienia zagrożeń realizacji projektu zgodnie z umową dofinansowania oraz osiągnięcia wskaźników wykonania projektu (wskaźników produktu i wskaźników rezultatu);
- Stały kontakt z instytucją zarządzająca / stroną umowy w zakresie jaki jest niezbędny do wdrożenia projektu.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, europeistyka;
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w projektach współfinansowanych w ramach środków Unii Europejskiej;
- Bardzo dobra znajomość platform informatycznych instytucji zarządzających i pośredniczących, dedykowanych do wymiany informacji i składania wniosków o płatność;
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel;
- Bardzo dobra znajomość wytycznych horyzontalnych dotyczących wdrażania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- Dobra znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego wyszukiwania informacji;
- Terminowość i rzetelność oraz dokładność w wykonywaniu zadań.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji;
- Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);
- Reprezentowanie prestiżowej organizacji, zorientowanej na rozwój innowacyjności.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."