Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących
- Realizowaniem planów sprzedażowych
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z ludźmi
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów
- Nastawienie na cele sprzedażowe
- Wielozadaniowość
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty
Aplikuj już teraz!
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Możliwość korzystania ze szkoleń
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."