Nazwa pracodawcy:
Perfect Consulting

Data dodania:
2025-02-20

Nr referencyjny:
9528274pra

Miejsce pracy:
Polska, Rumia
województwo: pomorskie

Kontakt:

Perfect Consulting

Asystentka zarządu

Opis stanowiska
Zakres obowiązków:


  • Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy!

  • Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół.

  • Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy

  • Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami – jesteś pomostem między nimi a resztą zespołu.

  • Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd– rozwój w praktyce!

  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami – buduj relacje z dostawcami, nadzoruj procesy, które mają znaczenie dla firmy.


Wymagania
Wymagania:


  • Min. 2-letnie doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku.

  • Bardzo dobra znajomość MS Office – Excel, Word, PowerPoint to Twoje drugie imię.

  • Angielski na poziomie B2 – komunikacja z międzynarodowymi partnerami i zespołami to dla Ciebie żaden problem.

  • Organizacja, perfekcja w detalach i wysoka kultura osobista – dbasz o każdy szczegół, by wszystko działało jak w zegarku.

  • Zdolności interpersonalne i umiejętność zarządzania zmieniającymi się priorytetami – wiesz, jak pracować pod presją i efektywnie komunikować się z zespołem.


Oferujemy
Oferujemy:


  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę.

  • Szkolenia wewnętrzne.

  • Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy.

  • Dużą samodzielność.

  • Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."