Klient portalu Praca.pl
Lider Zespołu – Call Center
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów.
- Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników.
- Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników.
- Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży.
- Współpraca z innymi działami dla optymalizacji procesów.
Wymagania
Wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Call Center.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.
- Orientacja na wynik, zaangażowanie i inicjatywa.
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i premią.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
- Możliwość rozwoju i awansu – szkolenia i wsparcie w roli lidera.
- Work-life balance i świetną atmosferę w zespole.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."