Nazwa pracodawcy:
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Data dodania:
2025-02-21

Nr referencyjny:
9531142pra

Miejsce pracy:
Polska, Szczecin
województwo: zachodniopomorskie

Kontakt:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych

Opis stanowiska

Twoja Rola




Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:


  • rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku,

  • pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych,

  • zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka,

  • współpraca z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert,

  • zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML,

  • udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje,

  • inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie,

  • wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą.


Wymagania

Współpracujesz z zespołem menedżerów sprzedaży oraz analityków bankowości korporacyjnej. Zespół, do którego dołączysz, prowadzi najbardziej złożone projekty dla klientów korporacyjnych, bazując na lokalnym know-how oraz światowych zasobach Grupy Crédit Agricole.


Oferujemy

  • znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski,

  • masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję,

  • posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii,

  • znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami,

  • potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową,

  • jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania,

  • posiadasz prawo jazdy kategorii B,

  • cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."