PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Pracownik ds. nawierzchni i podtorza
Opis stanowiska
- przygotowanie danych dla realizacji zadań w zakresie eksploatacji i robót utrzymaniowych nawierzchni i podtorza,
- sporządzanie, realizowanie i rozliczanie planów rzeczowo-finansowych, napraw i remontów nawierzchni i podtorza,
- ewidencjonowanie i paszportyzacja nawierzchni i podtorza zgodnie z wymogami formalno-prawnymi,
- przygotowanie niezbędnych danych do opracowania rozkładów jazdy,
- opiniowanie dokumentacji projektowej inwestycji oraz przygotowanie danych do dokumentacji przetargowej,
- planowanie zamknięć torowych i udział w sporządzaniu regulaminów prowadzenia ruchu pociągów na czas prowadzenia robót nawierzchniowych i podtorza.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe techniczne,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 0,5 roku na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w zakresie organizacji robót nawierzchniowych, planowaniu zamknięć torowych, sporządzaniu regulaminów prowadzenia ruchu pociągów na czas prowadzenia robót nawierzchniowych,
- znajomości technologii robót nawierzchniowych,
- znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość systemu SAP,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."