Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Utrzymania Systemów Bezpieczeństwa
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Instalacja, konserwacja i serwis niskoprądowych systemów teletechnicznych.
- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych.
- Zarządzanie dokumentacją techniczną oraz audyty systemów.
- Współpraca z klientami i partnerami, szczególnie w zakresie dostaw i utrzymania systemów.
Wymagania
Wymagania
- Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe (telekomunikacja, elektronika, elektryka, informatyka).
- Znajomość systemów okablowania strukturalnego, antywłamaniowych, telewizji dozorowej, kontroli dostępu i systemów przeciwpożarowych.
- Umiejętności instalacyjne i obsługa pakietu Microsoft Office.
- Prawo jazdy kat. B i niekaralność.
- Gotowość do pracy na wysokości oraz dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
Oferujemy
Oferujemy
- Elastyczny czas pracy oraz konkurencyjne wynagrodzenie.
- Samochód służbowy i możliwość udziału w szkoleniach branżowych.
- Pracę w dynamicznym zespole z możliwością rozwoju zawodowego.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."