Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Starszy inspektor
Opis stanowiska
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- pernamentna obsługa klientów zewnętrznych ( spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa);
- kontakty zewnętrzne kilka razy dziennie z przedstawicielami urzędów administracji państwowej, instytucji publicznych wykonawcami robót i innymi przedsiębiorstwami oraz interesantami celu złożenia dokumentów;
- kontakty zewnętrzne kilka razy dziennie z klientami (petentami) zewnętrznymi – kontakty osobiste i telefoniczne, w zależności od rodzaju rozpatrywanej sprawy, w celu skontaktowania z odpowiednim pracownikiem (zdarzają się również kontakty z obcokrajowcami), z przedstawicielami poczty i kurierami;
- wysiłek fizyczny.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych;
- większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera, obsługa standardowych urządzeń biurowych);
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
- budynek jest nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo;
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie).
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Obsługuje skład chronologiczny, w szczególności rejestruje nowe dokumenty w składzie chronologicznym, realizuje zgłoszenia w zakresie wypożyczeń, zwrotów i wyrejestrowania dokumentów ze składu chronologicznego oraz przechowuje dokumentację z każdego zbioru składu chronologicznego w odrębnych materiałach archiwizacyjnych
- Przyjmuje, kompletuje i przedkłada korespondencję przychodzącą (w tym korespondencję niejawną) do ewidencji
- Przyjmuje korespondencję do wysyłki od pracowników Oddziału, w szczególności: rejestruje koperty w rejestrze korespondencji wychodzącej oraz sporządza dzienne wydruki korespondencji wychodzącej
- Skanuje korespondencję przychodzącą do Oddziału i obsługuje urządzenia biurowe będące na wyposażeniu Kancelarii
- Obsługuje centralę telefoniczną Oddziału oraz udziela klientom zewnętrznym informacje i kieruje ich do merytorycznych wydziałów celem załatwienia przedmiotowych spraw należących do kompetencji Oddziału
- Archiwizuje i przekazuje dokumenty potwierdzające otrzymanie/wysłanie korespondencji do zakładowego archiwum akt jawnych
- Prowadzi obsługę sekretariatu w zastępstwie nieobecnego pracownika sekretariatu
- Zgłasza do pracownika administracji zapotrzebowanie na druki, materiały biurowe oraz inne materiały niezbędne do funkcjonowania Kancelarii
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
- Znajomość zasad obiegu dokumentów
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz zasad ochrony danych osobowych
- Umiejętność obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych urzędu
- Znajomość obsługi komputera (umiejętność obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Word) i urządzeń biurowych
- Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi specjalistycznego programu do ewidencji korespondencji EZD- Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."