Nazwa pracodawcy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Data dodania:
2025-02-21

Nr referencyjny:
9529753pra

Miejsce pracy:
Polska, Poznań
województwo: wielkopolskie

Kontakt:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Starszy inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:





  • pernamentna obsługa klientów zewnętrznych ( spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa);

  • kontakty zewnętrzne kilka razy dziennie z przedstawicielami urzędów administracji państwowej, instytucji publicznych wykonawcami robót i innymi przedsiębiorstwami oraz interesantami celu złożenia dokumentów;

  • kontakty zewnętrzne kilka razy dziennie z klientami (petentami) zewnętrznymi – kontakty osobiste i telefoniczne, w zależności od rodzaju rozpatrywanej sprawy, w celu skontaktowania z odpowiednim pracownikiem (zdarzają się również kontakty z obcokrajowcami), z  przedstawicielami poczty i kurierami;

  • wysiłek fizyczny.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:





  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych;

  • większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera, obsługa standardowych urządzeń biurowych);

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;

  • budynek jest nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo;

  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie).



Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Obsługuje skład chronologiczny, w szczególności rejestruje nowe dokumenty w składzie chronologicznym, realizuje zgłoszenia w zakresie wypożyczeń, zwrotów i wyrejestrowania dokumentów ze składu chronologicznego oraz przechowuje dokumentację z każdego zbioru składu chronologicznego w odrębnych materiałach archiwizacyjnych
  • Przyjmuje, kompletuje i przedkłada korespondencję przychodzącą (w tym korespondencję niejawną) do ewidencji
  • Przyjmuje korespondencję do wysyłki od pracowników Oddziału, w szczególności: rejestruje koperty w rejestrze korespondencji wychodzącej oraz sporządza dzienne wydruki korespondencji wychodzącej
  • Skanuje korespondencję przychodzącą do Oddziału i obsługuje urządzenia biurowe będące na wyposażeniu Kancelarii
  • Obsługuje centralę telefoniczną Oddziału oraz udziela klientom zewnętrznym informacje i kieruje ich do merytorycznych wydziałów celem załatwienia przedmiotowych spraw należących do kompetencji Oddziału
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty potwierdzające otrzymanie/wysłanie korespondencji do zakładowego archiwum akt jawnych
  • Prowadzi obsługę sekretariatu w zastępstwie nieobecnego pracownika sekretariatu
  • Zgłasza do pracownika administracji zapotrzebowanie na druki, materiały biurowe oraz inne materiały niezbędne do funkcjonowania Kancelarii

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość zasad obiegu dokumentów
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz zasad ochrony danych osobowych
  • Umiejętność obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych urzędu
  • Znajomość obsługi komputera (umiejętność obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Word) i urządzeń biurowych
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi specjalistycznego programu do ewidencji korespondencji EZD- Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."