Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Wykonywanie obowiązków służby BHP: szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowania powypadkowe.
- Prowadzenie działań projektów naprawczych i doskonalących.
- Włączanie pracowników i kierownictwa w kulturę BHP.
- Nadzorowanie dokumentacji zintegrowanego systemu zarządzania.
- Poprawa kultury BHP poprzez aktywne działania i promocję.
- Organizacja szkoleń BHP: wstępnych, okresowych, tematycznych.
- Osiąganie pozytywnego feedbacku w prowadzonych działaniach.
- Zapewnienie zgodności audytowych w obszarze kontroli.
- Realizacja zadań zgodnie z przepisami prawa.
Wymagania
Wymagania
- Wykształcenie w zakresie BHP, dodatkowo kwalifikacje z obszaru pierwszej pomocy lub przeciwpożarowej mile widziane.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość systemów ISO 45001, ISO 14001, ISO9001.
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej.
- Umiejętność pracy w zespole i samodzielności.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat.
- System pracy hybrydowej.
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Rozwój kompetencji i szkolenia.
- Nowoczesne środowisko pracy.
- Narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód służbowy).
- Stanowisko z wpływem na strategię firmy.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."