Concentrix
Konsultant ds. Podróży z językiem niderlandzkim
Opis stanowiska
- Obsługa klientów przez różne kanały komunikacji (telefon, chat, email) w interakcjach przychodzących i wychodzących
- Zapewnienie wyjątkowej obsługi przez podejście proaktywne, cierpliwe i zrozumiałe, aby każdy klient czuł się wysłuchany i doceniony
- Profesjonalne i poufne zarządzanie wrażliwymi informacjami klientów, dbanie o zaufanie i bezpieczeństwo
- Współpraca w zespole profesjonalistów dążących do doskonałości w dobrych praktykach obsługi klienta
Wymagania
- Umiejętność komunikacji w języku holenderskim na poziomie C1 i angielskim B2
- Posiadać pozytywny stosunek do pracy oraz chęć pomocy innym
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na umowie o pracę z konkurencyjnymi świadczeniami (system benefitów MyBenefit, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie)
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic, wyposażone we wszystkie narzędzia potrzebne do sukcesu
- Pełne płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta
- Wspierający międzynarodowy zespół, który ceni wkład każdego pracownika
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Wydarzenia integracyjne wspierające zgrany zespół
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."