Credit Agricole Bank Polska S.A.
Konsultant ds. Sprzedaży
Opis stanowiska
- Sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do potrzeb klientów.
- Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi.
- Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów.
- Promowanie produktów banku i edukacja klientów w zakresie serwisów zdalnych.
- Wsparcie klientów przy zachowaniu standardów i procedur obowiązujących w banku.
Wymagania
Obszar Omnikanałowej Relacji z Klientami to doskonałe miejsca do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy rozwój Twoich umiejętności i mocnych stron w obszarze obsługi klienta oraz sprzedaży produktów bankowych. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą. Zapewniamy możliwość rozwoju w ramach ścieżek karier i różnorodną, ciekawą pracę.
Oferujemy
- Minimum wykształcenie średnie.
- Poprawna dykcja i łatwość prowadzenia rozmowy.
- Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
- Sprawna obsługa komputera.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Chęć do pracy w dynamicznym środowisku.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."