Orange Polska
Trener Mobilny B2C
Opis stanowiska
- realizacja szkoleń i działań rozwojowych z zakresu oferty, systemów, umiejętności sprzedażowych
- treningi indywidualne z handlowcami
- wsparcie managerów w prowadzeniu działań rozwojowych
- współpraca z trenerami oraz menedżerami w zakresie doboru właściwych narzędzi szkoleniowych
- udział w programach rozwojowych OPL
Wymagania
- doświadczenie w używaniu digitalnych narzędzi wspierających proces uczenia się
- doświadczenie w sprzedaży / obsłudze klienta oraz praktyczna znajomość technik sprzedaży / obsługi klienta
- umiejętność przekazywania wiedzy oraz kompetencje komunikacyjne na wysokim poziomie
- dążenie do własnego rozwoju i zachęcanie do tego innych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - dodatkowy atut
- prawo jazdy kat. B
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."