Nazwa pracodawcy:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku

Data dodania:
2025-03-05

Nr referencyjny:
9572755pra

Miejsce pracy:
Polska, Kłodzko
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku

Starszy specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,



- ww. stanowisko związane jest z wyjazdami służbowymi,



- załatwianie spraw poza jednostką,



- współpraca z innymi instytucjami, m.in. Komendą Wojewódzką PSP, ZUS, PIP oraz ZER MSWiA.



- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,



- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner,



- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, - brak windy,



- nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy

Zakres zadań

  • Ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego
  • Przygotowywanie wniosków dotyczących awansów i wyróżnień
  • Prowadzenie akt osobowych strażaków i pracowników cywilnych,
  • Obsługa systemu Fotech Ft-KADRY7, SWD-ST i Lotus
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Komendanta Powiatowego lub bezpośredniego przełożonego,
  • Przygotowanie dokumentacji wydziału organizacyjno–kadrowego w celu przekazania jej do archiwum zakładowego,
  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy, w tym m.in. koordynacja rocznego programu działania komendy, rocznego planu pracy,
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta podczas absencji technika,
  • Terminowe wystawianie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie dla strażaków i pracowników cywilnych.
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników cywilnych oraz funkcjonariuszy
  • Obsługa systemu EZD

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe : zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, kadry i płace
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej w zakresie organizacyjno – kadrowym.
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Znajomość przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
  • Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • Dyspozycyjność,
  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz rozporządzeń MSWiA
  • Znajomość ustawy o: służbie cywilnej, urzędnikach państwowych, Kodeks Pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."