Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT
- Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami IT w ramach realizacji zgłoszeń użytkowników
- Zgłaszanie wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach IT
Wymagania
Wymagania
- Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek: informatyka
- Zdolności analityczne i solidna wiedza techniczna
- Doświadczenie w administracji i wsparciu użytkowników w środowisku Windows 11 oraz Microsoft 365
- Znajomość środowisk chmurowych, m.in. Microsoft Azure
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy oraz odporność na stres
- Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
- Pakiet szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych (stacjonarnych i on-line)
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach banku
- Pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne, opieka medyczna i stomatologiczna, programy emerytalne, dofinansowanie opieki nad dziećmi, dofinansowanie wakacji i wiele innych)
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."