Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przy zakupie oraz obsługa posprzedażowa samochodów elektrycznych
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Bieżące raportowanie w systemach
Wymagania
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność, otwartość na klientów oraz wysoka kultura osobista
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Pełne szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."