Polskie Koleje Państwowe S.A.
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Opis stanowiska
- Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca
- Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Wymagania
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (B1)
- Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
- Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
Oferujemy
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."