Nazwa pracodawcy:
Polskie Koleje Państwowe S.A.

Data dodania:
2025-03-07

Nr referencyjny:
9592909pra

Miejsce pracy:
Polska, Katowice
województwo: śląskie

Kontakt:

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Opis stanowiska
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:


  • Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca

  • Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach

  • Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta

  • Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów


Wymagania
Czego oczekujemy od Ciebie?


  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (B1)

  • Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności

  • Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych

  • Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie


Oferujemy
Co możemy Ci zaoferować?


  • Miłą atmosferę pracy

  • Dobrą lokalizację miejsca pracy

  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik

  • Terminową wypłatę świadczeń

  • Umowę zlecenie

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."