PKO Bank Polski
Ekspertka / Ekspert ds. koordynacji inicjatyw korporacyjnych
Wymagania
na czas określony
Departament Produktów Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw
Oferujemy
Na co dzień w naszym zespole:
- zarządzasz portfolio kluczowych inicjatyw w pionie produktów klienta korporacyjnego,
- koordynujesz realizację projektów wielu jednostek,
- tworzysz i nadzorujesz harmonogramy inicjatyw,
- wdrażasz działania zapobiegawcze oraz reagujesz na dynamicznie zmieniające się warunki realizacji,
- prowadzisz dokumentację projektową i procesową,
- przygotowujesz materiały sprawozdawcze dla Zarządu Banku,
- współpracujesz z dostawcami usług i podmiotami Grupy Kapitałowej Banku.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobrze czujesz się w prowadzeniu wielu projektów jednocześnie,
- posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki finansowe, nauki ścisłe),
- doskonale znasz narzędzia MS Office, w szczególności MS Excel,
- posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- znasz środowisko zwinnych metodyk zarządzania projektami (Scrum),
- masz wysoko rozwinięte myślenie krytyczne,
- lubisz pracę w zespole,
- znasz rynek produktów bankowych dla korporacji (dodatkowy atut).
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."