Nazwa pracodawcy:
Klient portalu Praca.pl

Data dodania:
2025-03-08

Nr referencyjny:
9598414pra

Miejsce pracy:
Polska, Kłodzko
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Klient portalu Praca.pl

Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Opis stanowiska Opis stanowiska

  • Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych.

  • Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych.

  • Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów.

  • Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy.

  • Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku marki w lokalnej społeczności.

  • Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, motywacja oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy.


Wymagania Wymagania

  • Zamiłowanie do pracy z ludźmi oraz pasja do handlu i obsługi klienta.

  • Doświadczenie kierownicze w nadzorze kasowym oraz w realizacji usług obsługi posprzedażowej.

  • Umiejętność motywowania i angażowania zespołu w realizację wspólnych celów.

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz znajomość prawa konsumenckiego i kasowego.


Oferujemy Oferujemy


  • Umowę o pracę.

  • Możliwość udziału w programie akcyjnym firmy.

  • Ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna.

  • Dostęp do platformy do nauki języków oraz kafeteria benefitów.

  • Rabaty na zakupy w naszych sklepach.



Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."