NEW APPROACH sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
Opis stanowiska
- Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce.
- Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, oraz Microsoft Ads.
- Używanie narzędzi analitycznych i reklamowych w tym m.in. Google Analytics, Google Ads Manager, Facebook Business Manager.
- Analiza wyników kampanii i tworzenie raportów dotyczących kluczowych wskaźników efektywności (KPIs).
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kampaniami marketingowymi (Google, Meta, retargeting).
- Zdolność do pracy zarówno zespołowej, jak i niezależnej.
- Chęć do nauki i rozwój zawodowy.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Mile widziane doświadczenie w branży beauty oraz zarządzanie kampaniami na Allegro Ads i Amazon Ads.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."