Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie
Naczelnik wydziału
Opis stanowiska
Warunki pracy
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Zagrożenie korupcją
Zakres zadań
- Organizuje pracę Wydziału, koordynuje i nadzoruje podległych pracowników
- Dba o wysoką jakość i terminowość prowadzonych spraw, w tym poprzez dokonywanie okresowych ocen sposobu wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników Wydziału
- Dba o przestrzeganie przez pracowników regulaminu pracy i kształtowanie właściwych stosunków międzyludzkich w Wydziale
- Nadzoruje realizacje zadań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji
- Nadzoruje wykonanie zadań wydziału w zakresie monitoringu realizacji przez komórki organizacyjne Biura obowiązków sprawozdawczo-informacyjnych Rzecznika i Biura
- Przygotowuje i przeprowadza kontrole, w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadań wykonywanych przez komórki organizacyjne Biura, w tym opracowuje roczny plan kontroli wewnętrznej i udziela informacje Kierownictwu Biura na temat przeprowadzonych kontroli
- Koordynuje sprawy związane z kontrolami w Biurze przez instytucje i organy kontrolne
- Monitoruje realizacje zaleceń pokontrolnych wydanych po kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych oraz przedstawia Rzecznikowi informacje o ich realizacji
- Monitoruje przestrzeganie w Biurze zasad etyki oraz przyjętych polityk przeciwdziałania nadużyciom i korupcji
- Opracowuje, wdraża i aktualizuje dobre praktyki i mechanizmy przeciwdziałania nadużyciom i korupcji
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- Znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność zarządzanie personelem
- Umiejętność podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."