Klient portalu Praca.pl
Sprzedawca Części Zamiennych
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż oraz obsługa klientów, w tym pomoc w doborze części i udzielanie informacji technicznych
- Przygotowywanie ofert zakupowych na części i serwis
- Koordynacja logistyki części: zamawianie, wysyłanie, fakturowanie
- Obsługa CRM, raportowanie, współpraca z działami serwisu i sprzedaży
- Wsparcie administracyjne oraz organizacja dokumentacji
Wymagania
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie techniczne, mile widziane wyższe
- Co najmniej rok doświadczenia w serwisie lub sprzedaży części
- Skuteczność w sprzedaży i obsłudze klienta
- Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w tym technicznym)
- Biegłość w obsłudze programów doboru części i MS Office
- Znajomość podstaw logistyki, umiejętność pracy w zespole
- Znajomość budowy maszyn budowlanych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Roczna premia
- Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusze oszczędnościowe, karta lunchowa)
- Dodatki: wczasy pod gruszą, karta Multisport, wsparcie w trudnych sytuacjach
- Spotkania integracyjne i szkolenia
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."