Nazwa pracodawcy:
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Data dodania:
2025-03-11

Nr referencyjny:
9611224pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Główny specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;

  • Praca pod presją czasu;

  • Zagrożenie korupcją;

  • Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;

Zakres zadań

  • Bierze udział w działaniach edukacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach bieżących prac Ministerstwa Zdrowia, w szczególności w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej. Prowadzi, monitoruje i koordynuje kampanie edukacyjno-promocyjne oraz prowadzi konkursy o tematyce profilaktycznej.
  • Realizuje zamówienia publiczne, w tym szacowanie wartości zamówień publicznych, przygotowywania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, zapytań ofertowych do nadawców oraz zapisy do umów w celu prowadzenia działań edukacyjno-promocyjnych.
  • Na bieżąco współpracuje z nadawcami w zakresie produkcji audycji edukacyjnych i zakupu czasu antenowego w tv i radio, prasie
  • Planuje, realizuje i koordynuje działania edukacyjno-promocyjne dotyczące ochrony zdrowia we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym publikuje w serwisach internetowych dot. kampanii społecznych Ministerstwa Zdrowia oraz przygotowuje treści (posty, grafiki, video) do mediów społecznościowych Ministerstwa Zdrowia.
  • Inicjuje i bierze udział w przygotowaniu i implementacji projektów edukacyjno-promocyjnych oraz opracowaniu koncepcji ich komunikacji i promocji.
  • Prowadzi monitoring działań edukacyjno-promocyjnych prowadzonych przez resort zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministerstwo w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia oraz opiniuje i akceptuje działania promocyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia. Udziela odpowiedzi na pytania wpływające do Departamentu w zakresie Wydziału.
  • Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa.
  • Nadzoruje produkcję telewizyjną, radiową, drukowaną, elektroniczną, kinową, outdoorową, prasową w ramach kampanii 360 stopni realizowanych przez podmioty zewnętrzne.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, promocji, komunikacji
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Znajomość Narodowej Strategii Onkologicznej
  • Umiejętność prowadzenia kampanii edukacyjno - promocyjnych oraz organizowania eventów
  • Umiejętność formułowania i redagowania kluczowych przekazów i briefów
  • Przygotowanie contentu, administracja profili społecznościowych i stron internetowych oraz ich obsługa,
  • Znajomość rynku mediów i umiejętność planowania mediów
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania narzędzi marketingowych
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji
  • Umiejętność przygotowywania, opracowywania i implementacja strategii marketingowych /promocyjnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."