Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Główny specjalista
Opis stanowiska
Warunki pracy
- Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
- Praca pod presją czasu;
- Zagrożenie korupcją;
- Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
Zakres zadań
- Bierze udział w działaniach edukacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach bieżących prac Ministerstwa Zdrowia, w szczególności w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej. Prowadzi, monitoruje i koordynuje kampanie edukacyjno-promocyjne oraz prowadzi konkursy o tematyce profilaktycznej.
- Realizuje zamówienia publiczne, w tym szacowanie wartości zamówień publicznych, przygotowywania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, zapytań ofertowych do nadawców oraz zapisy do umów w celu prowadzenia działań edukacyjno-promocyjnych.
- Na bieżąco współpracuje z nadawcami w zakresie produkcji audycji edukacyjnych i zakupu czasu antenowego w tv i radio, prasie
- Planuje, realizuje i koordynuje działania edukacyjno-promocyjne dotyczące ochrony zdrowia we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym publikuje w serwisach internetowych dot. kampanii społecznych Ministerstwa Zdrowia oraz przygotowuje treści (posty, grafiki, video) do mediów społecznościowych Ministerstwa Zdrowia.
- Inicjuje i bierze udział w przygotowaniu i implementacji projektów edukacyjno-promocyjnych oraz opracowaniu koncepcji ich komunikacji i promocji.
- Prowadzi monitoring działań edukacyjno-promocyjnych prowadzonych przez resort zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministerstwo w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia oraz opiniuje i akceptuje działania promocyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia. Udziela odpowiedzi na pytania wpływające do Departamentu w zakresie Wydziału.
- Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa.
- Nadzoruje produkcję telewizyjną, radiową, drukowaną, elektroniczną, kinową, outdoorową, prasową w ramach kampanii 360 stopni realizowanych przez podmioty zewnętrzne.
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, promocji, komunikacji
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Znajomość Narodowej Strategii Onkologicznej
- Umiejętność prowadzenia kampanii edukacyjno - promocyjnych oraz organizowania eventów
- Umiejętność formułowania i redagowania kluczowych przekazów i briefów
- Przygotowanie contentu, administracja profili społecznościowych i stron internetowych oraz ich obsługa,
- Znajomość rynku mediów i umiejętność planowania mediów
- Znajomość i umiejętność wykorzystywania narzędzi marketingowych
- Znajomość i umiejętność wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji
- Umiejętność przygotowywania, opracowywania i implementacja strategii marketingowych /promocyjnych
- Komunikatywność
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pracy w zespole
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."