Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP oraz PPOŻ
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji oraz procedur BHP
- Organizacja szkoleń dla pracowników i wsparcie w adaptacji nowych osób
- Udział w analizie wypadków przy pracy i wdrażaniu działań prewencyjnych
- Nadzór nad dokumentacją chemikaliów oraz oceną ryzyka zawodowego
- Współpraca z laboratoriami w zakresie badań czynników szkodliwych
Wymagania
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie BHP
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Certyfikat audytora wewnętrznego systemu zarządzania BHP
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
- Znajomość MS Office i otwartość na rozwój
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport i benefity okolicznościowe (bony, paczki)
- Międzynarodowe środowisko i możliwość rozwoju
- Imprezy integracyjne i przyjazną atmosferę pracy
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."