DAMASZ sp. z o. o.
Specjalista ds. Administracji
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Zarządzanie dokumentacją: archiwizacja, segregacja, monitorowanie obiegu
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Współpraca z biurem księgowym i kompletowanie dokumentów
- Wystawianie dokumentów sprzedaży
- Wykonywanie innych zadań związanych z bieżącą działalnością firmy
Wymagania
Wymagania
- Wysoka odpowiedzialność i obowiązkowość
- Dokładność i sumienność
- Umiejętność samoorganizacji
- Znajomość MS Office, szczególnie Excel
- Szybkie przyswajanie wiedzy
- Samodzielność i doskonała organizacja pracy
- Umiejętności komunikacyjne
- Język angielski będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Oferujemy
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."