Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Marketingu
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Tworzenie i realizacja strategii marketingu internetowego.
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych (paid social).
- Projektowanie i zarządzanie kampaniami SMS i e-mail marketingowymi.
- Raportowanie efektów prowadzonych kampanii.
- Organizacja kampanii na skalę ogólnokrajową i lokalną, wykorzystując różne narzędzia marketingowe.
- Monitorowanie i wprowadzanie usprawnień działalności online.
Wymagania
Wymagania
- Zaawansowana znajomość platform Meta paid social.
- Biegła znajomość narzędzi Google (Analytics, Search Console, Tag Manager, Looker Studio).
- Znajomość systemów marketing automation, np. SALESmanago.
- Kreatywność, determinacja, umiejętność organizacji czasu i priorytetyzacji zadań.
Dodatkowe atuty:
- Podstawowa znajomość HTML.
- Doświadczenie w sektorze nieruchomości.
Oferujemy
Oferujemy
- Możliwość pracy nad interesującymi projektami.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport, integracje, dofinansowanie kursów.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."