Modlin Sp. z o.o.
Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter
Opis stanowiska
- Planowanie, organizowanie pracy działu recepcji oraz służby pięter
- Motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości
- Monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje, przyjazdy/wyjazdy, pobyty w hotelu oraz , fakturowanie i rozliczanie płatności
- Podejmowanie efektywnego działania na rzecz zwiększenia sprzedaży ,
- Utrzymanie oraz nadzór nad czystością pokoi, biur oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z ustalonych standardami,
- Angażowanie się w proces sprzedaży produktów hotelowych , posiadanie wiedzy dotyczącej sytuacji i pozycji hotelu na rynku,
- Sporządzanie i kontrolowanie harmonogramów pracy pracowników podległego działu( urlopy, dni wolne)
- Dbałość o sprawność techniczną powierzonego sprzętu,
- sporządzanie zamówień, sprawdzanie dostaw, analiza cen,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi np. dostawcami chemii profesjonalnej, pralnią,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie dobrej atmosfery w pracy
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie,
- Doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej na stanowisku kierowniczym,
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Wysoka kultura osobista,
- Nastawienie na potrzeby gości,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Inicjatywa i skuteczność w działaniu
Oferujemy
- Umowa o pracę / B2B
- Gwarancję stałej pracy oraz wynagrodzenie wypłacane na czas
- Zniżki pracownicze na usługi hotelowo-gastronomiczne
- Dofinansowanie do karty Multisport
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."