Klient portalu Praca.pl
Manager ds. Trade Marketingu
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji
- Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym
- Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych, trendów i zmian na rynku aptecznym
- Przygotowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych
Wymagania
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, marketing, nauki ścisłe)
- Min. 2 lata doświadczenia w marketingu lub trade marketingu w branży farmaceutycznej
- Umiejętność pracy w zespole i zarządzania projektami
- Zdolności analityczne i umiejętność syntezy danych
- Komunikatywność i kreatywność
Oferujemy
Oferujemy
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- Kartę Multisport i program emerytalny
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
- Paczki świąteczne dla dzieci oraz dodatkowy dzień wolny
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."