Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. Obsługi Pacjentów
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów
- Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych
- Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami
- Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy)
- Wsparcie rozwoju pracowników i dążenie do poprawy wyników jakościowych
Wymagania
Wymagania
- Min. 4 lata doświadczenia w obsłudze klienta, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem
- Znajomość pakietu MS Office i umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysokie zdolności interpersonalne i skuteczność w działaniu
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne, karta sportowa, kursy językowe
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego
- Profesjonalne wdrożenie do nowej roli
- Przyjazną atmosferę i work-life balance
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."