QMS Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych
- Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych
- Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS
- Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM
- Współpraca z zespołem wdrożeniowym
Wymagania
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w IT
- Podstawowej umiejętności instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych
- Znajomości podstaw sieci LAN/WAN i Wi-Fi
- Podstawowej wiedzy o bazach SQL
- Prawa jazdy kat. B
- Samodzielności i umiejętności analizy problemów
Oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności + premie
- Szkolenia i rozwój zawodowy
- Prywatną opiekę medyczną
- Stabilne zatrudnienie i pracę w zgranym zespole
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."