Nazwa pracodawcy:
QMS Sp. z o.o.

Data dodania:
2025-03-27

Nr referencyjny:
9685459pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa, Białołęka
województwo: mazowieckie

Kontakt:

QMS Sp. z o.o.

Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

Opis stanowiska

Opis stanowiska




  • Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni)

  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej

  • Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie funkcjonalności dostępnych w systemach firmy QMS

  • Przekazywanie rozwiązań technicznych w jasny, komunikatywny oraz profesjonalny sposób

  • Ewidencjonowanie na bieżąco zgłoszeń i kontaktów z Klientem w dedykowanym systemie obsługowym CRM

  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Wdrożeń IT


Wymagania

Wymagania




  • Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku - 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny)

  • Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz konfiguracji systemów operacyjnych (weryfikowana w trakcie rekrutacji)

  • Podstawowa praktyczna znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN i Wi-Fi (weryfikowana w trakcie rekrutacji)

  • Podstawowa znajomość baz danych SQL

  • Prawo jazdy kategorii B

  • Samodzielność w analizowaniu problemów i szukaniu rozwiązań


Oferujemy

Oferujemy




  • Pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,

  • Dodatkowy pakiet premiowy

  • Szkolenia

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Pracę w zgranym, profesjonalnym zespole


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."