Klient portalu Praca.pl
Trener Sprzedaży i Obsługi Klienta
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Prowadzenie szkoleń stacjonarnych, online oraz indywidualnych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich
- Tworzenie i rozwijanie programów szkoleniowych
- Wspieranie rozwoju kierowników i zespołów w regionie południowym (woj. dolnośląskie, śląskie, opolskie, podkarpackie, małopolskie)
- Prowadzenie warsztatów onboardingowych i sesji On The Job Training
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi
Wymagania
Wymagania
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla działów sprzedaży i obsługi klienta
- Umiejętność tworzenia angażujących programów szkoleniowych
- Kreatywność, zaangażowanie i łatwość budowania autorytetu
- Gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę hybrydową oraz pełne wyposażenie (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Dostęp do szkoleń i programów rozwojowych
- Bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
- Kartę sportową, benefity, ubezpieczenie NNW i inne dodatki
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."