Nazwa pracodawcy:
Klient portalu Praca.pl

Data dodania:
2025-03-27

Nr referencyjny:
9675727pra

Miejsce pracy:
Polska, Kraków
województwo: małopolskie

Kontakt:

Klient portalu Praca.pl

Trener Sprzedaży i Obsługi Klienta

Opis stanowiska Opis stanowiska

  • Prowadzenie szkoleń stacjonarnych, online oraz indywidualnych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich

  • Tworzenie i rozwijanie programów szkoleniowych

  • Wspieranie rozwoju kierowników i zespołów w regionie południowym (woj. dolnośląskie, śląskie, opolskie, podkarpackie, małopolskie)

  • Prowadzenie warsztatów onboardingowych i sesji On The Job Training

  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi


Wymagania Wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla działów sprzedaży i obsługi klienta

  • Umiejętność tworzenia angażujących programów szkoleniowych

  • Kreatywność, zaangażowanie i łatwość budowania autorytetu

  • Gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)


Oferujemy Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Pracę hybrydową oraz pełne wyposażenie (samochód służbowy, laptop, telefon)

  • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów

  • Dostęp do szkoleń i programów rozwojowych

  • Bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny

  • Kartę sportową, benefity, ubezpieczenie NNW i inne dodatki


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."